Thursday, May 15, 2008


wei wen & mum

my grandma wif my ayi mum wif my grandma


i lov my MAMA forever!! muax^^





前几天是 母亲节~




和家人,阿姨与外婆去庆祝,留下这美好的回忆~






母亲节

妈妈 总是 不埋怨 不偷懒 不贪心 不偏爱

对我们全家 的不离不弃

总为我们而着想


身为孩子的我

是不是 该为伟大的她 做出一点的回报呢?

她只期望 我孝顺 听话 懂事

这一点 我总该能做到吧。。

只想对妈妈说

这10年来的爱护 照顾

只能用谢谢来表达了

对于我的任性 脾气 要求

只能以说声对不起

对于我对你的心意

也只有

我爱你了~

妈 您辛苦了

1 comment:

s3rn7at said...

after reading, suddenly feel that we must always respect our parents.. they are the one who raise us up and gave us the best of everything.. basic needs.. education.. everything.. grow up already, we must study hard to repay them.. make them proud of us.. happy mothers day..